Reviews

De mening van onze klanten vinden wij belangrijk. Na aanschaf of onderhoud van een auto vragen wij onze klanten ons dan ook om ons te beoordelen. Eerlijk, open en transparant. Via Klantenvertellen.nl kunt u inzien hoe onze klanten onze dienstverlening beoordelen.

Zelf een review achterlaten

Wilt u zelf een review achterlaten dan kan dat ook door op de "Beoordeel zelf" link te klikken van de vestiging van uw keuze.



Zelf beoordelen

Kies de vestiging waar u een beoordeling voor wilt achterlaten.

10 Cor Millenaar

Makkelijke communicatie en volgens afspraak alles geregeld

21 januari 2020

rob uit Amsterdam

10 Cor Millenaar

Goede communicatie

15 januari 2020

Cornelis uit Spijkenisse

1 Cor Millenaar

Helaas heb ik de twijfelachtige ervaring gehad om klant te mogen zijn bij Cor Millenaar. drie dingen zullen me hierin altijd bijblijven. Ten eerste heeft het ruim drie maanden geduurd voordat ik mijn wagen terugkreeg. Ziekte, planning, vakantie, etc etc. waren hiervoor de redenen. Ten tweede heb ik nog NOOIT 130 euro ex btw (dus 157,30) per uur moeten betalen voor onderhoud. Zelfs mijn tandarts in Blaricum haalt deze tarieven niet. Voor dit bedrag zou je toch mogen verwachten dat er snel en efficient gewerkt wordt, maar helaas. als die ene monteur er niet is ligt alles stil; en sommige taken moeten toch echt met z'n 2'en, en zoals gezegd drie maanden voor een niet al te moeilijke reparatie is op z'n zachtst: ERG langzaam. Dit brengt ons naar mijn derde punt en tegelijk favoriete onderwerp Klantgerichtheid: kennelijk leidt hoge tarieven ook tot een passende vorm van arrogantie. op mijn vraag waarom de auto nog niet terug was op zijn bestemming na 1 week (toegezgd was dat hij teruggebracht zou worden naar de stalling) werd met het nodige onbegrip gereageerd. een week wachten is kennelijk in Aalsmeer een periode die valt binnen de accaptabele wachttijd norm. er zijn immers twee monteurs nodig om de auto weg te brengen - nogmaals 600 meter afstand - en last but not least: het feit dat het 'niet standaard uurtarief niet vooraf was verteld en het feit dat het kennelijk normaal is dat je 3 maanden moet wachten op het terugkrijgen van je auto', roept bij de directie geen enkel begrip op. geen mailtje, geen reactie, geen persoonlijke uitleg van dhr Millenaar. ik zie het somber in voor dit bedrijf. los van de service van bart en de vriendelijkheid van de receptie, is mijn advies om hier heel snel voorbij te rijden.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Muller, Wij vinden het bijzonder spijtig dat u onze service hebt ervaren zoals u omschrijft en ons waardeert. De tijd om tot de APK keuring te komen had echter iets meer voeten in aarde dan een stukje onderbezetting. Uw Unimog, bouwjaar 1969, stond vast in uw stalling met lege accu's. Na de- en montage accu's en opladen hiervan bleek de auto niet te starten met vertraging als gevolg. Uiteindelijk is deze met onze vrachtwagen opgehaald omdat verdere diagnose en reparatie ter plaatse kostbare (reis)tijd van onze monteurs zou opleveren. Slechts een deel van deze uren zijn in rekening gebracht. Het is tevens onjuist dat wij 130,- excl. BTW in rekening hebben gebracht maar netjes het Mercedes-Benz tarief. Vooraf is aan u een complete prijsopgave gemaakt, waar u volledig akkoord op hebt gegeven aan Bart. Overigens duurde het 2 weken voordat u akkoord aan ons heeft gegeven voor uitvoering van de reparaties. Het is bijzonder jammer dat u ons arrogant noemt omdat het een week heeft geduurd om de auto na reparatie naar de stalling te brengen. Wij herkennen ons daar niet in. Onze redenatie was dat het tijdstip van in de stalling brengen geen issue zou zijn. De kosten laag houden door inzet van een chauffeur i.p.v. een monteur is daarvoor onze motivatie geweest. Achteraf heeft u om korting gevraagd. Zoals wij erin staan zijn wij u reeds op meerdere fronten tegemoet gekomen o.a. in de arbeidsuren die gemaakt zijn. Er staan op de werkorder bijna 26 geklokte uren waarbij er nog geen 22 uren aan u zijn doorbelast. Dit is nog buiten de uren van onze chauffeur om. Graag willen wij u nogmaals meegeven dat revisie van de voorremmen in combinatie met te leveren onderdelen langer heeft geduurd mede de leeftijd van deze auto. Revisie was echter voor u prijstechnisch gunstiger. Resultaat voor ons daardoor was echter langere tijd een niet verplaatsbare Unimog in onze werkplaats. Wij hebben inmiddels besloten in de toekomst geen werkzaamheden meer uit te voeren aan de Unimogs met oudere bouwjaren. Hier worden wij blijkbaar geen van allen blij van. Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. U kunt dan contact met ons opnemen via 0297-33 00 11. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

11 januari 2020

Boudewijn uit Huizen

10 Cor Millenaar

Wederom weer perfect werk geleverd. Complete motor uitgebouwd en nieuwe ingebouwd, zonder problemen. Binnen de kortste keren weer veilig onderweg! Dank jullie wel en nog de beste wensen!

Reactie Cor Millenaar

Beste Lowi, Dank je wel voor je beoordeling en natuurlijk ook voor jou de beste wensen! Wat super om te horen dat alles goed gegaan is want vervanging van een complete motor is best een beetje spannend. Gelukkig rijdt je auto weer als een zonnetje. Veel veilige kilometers en tot snel. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

7 januari 2020

Lowi uit Amstelhoek

7 Cor Millenaar

Aankoopbegeleiding was top, zo ook de verbeter adviezen en wat de mogelijkheden zijn (led inbouw, navigatie/radio upgrade, grote beurt). De oplevering ging wat moeizaam. Door onverwachte storing audiosysteem werd het een dag later dan gepland. Na paar dagen stond ik stil. Verstopt brandstoffilter Verder werkte niet: Airco Schuifdak Verlichting bagagedeur Linker voor raamportier ging niet goed dicht. Koplamp wasinstallatie Omdat audio systeem is vervangen werkt oa de instelling klokje niet meer via het menu (heb ik lang naar gezocht). Was fijn geweest als ik dat vooraf had geweten. Uiteindelijk is alles helemaal opgelost en heb ik genoten van de eerste storingsvrije kilometers:)

7 januari 2020

Roger uit Vaassen

10 Cor Millenaar

Door een ongelukje bij het achteruit parkeren sneuvelde de achterruit van onze C-Klasse. Deze werd zeer snel vervangen, we konden de auto binnen 1 dag weer ophalen.

Reactie Cor Millenaar

Beste Patrick, Dat is toch even schrikken zo'n ongelukje! Fijn om te horen dat wij jullie snel konden helpen en dat jullie weer rap de weg op konden met de auto. Voor nu veel veilige kilometers toegewenst en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

4 januari 2020

Patrick uit Almere

8 Cor Millenaar

Een Mercedes G is een dure hobby. De deskundigheid van de mensen bij Cor Millenaar staat buiten kijf, maar er wordt altijd wel iets gevonden dat vervangen moet worden en dan is het meteen kassa.

Reactie Cor Millenaar

Beste Erik-Jan, Dank je wel voor je feedback. Goed te horen dat je onze deskundigheid onderschrijft, daar zijn wij blij mee. Om deze deskundigheid te bewaken zullen wij onze relaties altijd melden als onderdelen aan vervanging toe zijn. Ook al snappen wij dat dit niet altijd is wat een relatie wil horen of waar hij of zij op zit te wachten. Bij een melding geven wij aan of de reparatie noodzakelijk is en op welke termijn of dat het om optische vervanging gaat. Uiteraard is het altijd de beslissing van de klant of hij/zij dit ook wil laten uitvoeren. Is een Mercedes Benz G-Klasse een dure hobby? Het jaarlijkse gemiddelde onderhoud ligt inderdaad hoger dan bij een reguliere Mercedes-Benz. Dit heeft o.a. te maken met de speciale 4x4 aangedreven aandrijflijn i.c.m. de veel zwaardere onderdelen. In vergelijking met de andere merken met vergelijkbare auto's is de G55AMG zeker niet duur te noemen. En de G-Klasse, mits goed onderhouden, behoudt zijn waarde. En dat is ook heel veel waard! Veel rijplezier met je mooie auto en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

2 januari 2020

Erik-Jan uit Amsterdam

9 Cor Millenaar

Door snel en adequaat handelen met flexibele oplossing snel en goed een probleem opgelost, kun je op bouwen

Reactie Cor Millenaar

Beste Jeroen, Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Een belangrijke drijfveer voor ons, is dat wij door mee te denken met onze relaties hun probleem zo snel en goed mogelijk op kunnen lossen. Mooi dat jij dit ook zo ervaren hebt. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

23 december 2019

Jeroen uit Laren

9 Cor Millenaar

Onderhoud is uitstekend uitgevoerd. Wel duurde het langer dan oorspronkelijk ingeschat, veroorzaakt door onverwacht zieken in de werkplaats. Dit is overigens op een hele service-gerichte wijze opgelost met een uitstekende communicatie

Reactie Cor Millenaar

Beste Marjan, Dank je wel voor je feedback. Goed om te horen dat het onderhoud aan je Mercedes-Benz uitstekend uitgevoerd is. En dank je wel voor je begrip dat wij, door zieke collega's in de werkplaats, iets langer over de klus hebben gedaan dan was afgesproken. Maar kwaliteit gaat dan echt boven snelheid! Een goed uiteinde alvast en heel graag tot in het nieuwe jaar. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

23 december 2019

Marjan uit Lisse

10 Cor Millenaar

Het maakt niet uit, groot of klein, mijn zorg over de auto is hun zorg. Ze geven uitstekend service van de begin tot het eind!

Reactie Cor Millenaar

Beste Katrina, Dank je wel voor je feedback. Mooier kunnen wij het zelf niet zeggen; jouw zorg over je Mercedes-Benz is onze zorg. En zo is het! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

3 december 2019

Katrina uit Amstelveen

10 Cor Millenaar

Uiterst service gericht bedrijf. Vriendelijke medewerkers. Goede deskundige monteurs. Er wordt daadwerkelijk mee gedacht met de klant. Op een forse rekening kreeg ik toch de beloofde 15% korting.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer, Welkom bij ons bedrijf en dank u wel dat u voor ons gekozen heeft. Gelukkig konden wij onze reputatie van goede deskundige monteurs in combinatie met een uitstekende service waarmaken. Veel rijplezier met uw prachtige auto en heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

2 december 2019

Bas uit Zandvoort

7 Cor Millenaar

opmerking, twee minpunten: 1. het cabinelampje achterin was verwijderd (na overleg, is oke) maar de behuizing lag gewoon los op de achterbank, was niet teruggeplaatst. 2. het is onduidelijk of na de wisseling naar de winterbanden de snelheidsmeter (goed) is aangepast ivm verschillende bandenmaat, de afwijking is ca. 10 km t.o.v. de navigatie.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer en mevrouw Kerkhoff, Bedankt voor uw feedback. In alle eerlijkheid schrokken wij een beetje van uw beoordeling want normaal gesproken bent u altijd zeer tevreden over onze service. Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en gelukkig blijkt het deels om een misverstand te gaan. U wilde ons wel degelijk aanbevelen maar u heeft per ongeluk op "nee' gedrukt. U bent dit keer redelijk tevreden i.p.v. zeer tevreden omdat wij per abuis de behuizing van een binnenlicht niet hebben teruggeplaatst. Dit mag niet gebeuren en is inmiddels teruggekoppeld aan de werkplaats. V.w.b. uw 2e opmerking in uw geval zijn de mogelijkheden om uw snelheidsmeter aan te passen beperkt i.v.m. het grote verschil in omtrek van de winter- en zomer(offroad) banden. Wij zullen hier komende werkplaatsbezoek alsnog aandacht aan besteden. Heel graag tot dan. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

22 november 2019

R. uit haarlem

9 Cor Millenaar

Goed

Reactie Cor Millenaar

Geachte mevrouw Van Dure, Hartelijk bedankt voor uw feedback en mooie beoordeling. Heel graag tot een volgende keer. En veel rijplezier tot die tijd. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

20 november 2019

Barbara van Dure uit Oegstgeest

10 Cor Millenaar

Ik ben nieuw bij Mercedes Millenaar. Grote beurt voor mijn Mercedes Cabrio was snel en goed gedaan. Deze garage maakt een heel goede indruk op mij

Reactie Cor Millenaar

Beste Gerard, Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Goed om te horen dat u onze service als top heeft ervaren, dat we u snel hebben kunnen helpen en dat u zich zeer welkom bij ons voelde. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

12 november 2019

Gerald uit Heemstede

10 Cor Millenaar

Wederom goed geholpen met extra accessoires

5 november 2019

Bouke uit Aerdenhout

10 Cor Millenaar

Als vanouds goed geholpen.

30 oktober 2019

Fons uit Naaldwijk

10 Cor Millenaar

Zie boven

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een 10 went nooit en daar blijven we ook continu naar streven. Tot de volgende keer. Namens Team Cor Millenaar

23 oktober 2019

Paul uit De Bilt

10 Cor Millenaar

Nemen tijdens de APK uitvoerig de tijd voor beantwoording van vraag omtrent onderhoud carrosserie.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer, Dank u wel voor uw feedback. Wij vinden het heel fijn dat u vragen stelt. Dat geeft ons de kans om onze kennis met u te delen en gezamenlijk te bepalen wat u verwacht van uw auto. Niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

23 oktober 2019

Ebert uit Oostvoorne

10 Cor Millenaar

Cor Millenaar is een van de weinige Mercedes Benz partners die ik mijn wagens toevertrouw. Altijd correct en zoekende naar een passende oplossing.

Reactie Cor Millenaar

Beste Lowi, Dank je wel voor de 10! Fijn dat je hier weer de moeite voor neemt. Goed om te zien dat ook jij (met een meer dan gemiddelde technische kennis), jouw auto's iedere keer weer aan ons toevertrouwd. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

7 oktober 2019

Lowi uit Amstelhoek

10 Cor Millenaar

Zie hierboven

30 september 2019

Antoine uit Vlissingen

10 Cor Millenaar

Ik ben bij Cor Millenaar ter orientatie langs geweest en kreeg alle uitleg en advies over de G-Klasse. Na diverse contacten uiteindelijk een mooie G-klasse aangeschaft. Ik helemaal tevreden over de service!

Reactie Cor Millenaar

Beste Bouke, Ten eerste van harte gefeliciteerd met je mooie G-Klasse. Wij delen onze opgebouwde kennis en expertise van deze bijzondere auto's graag met onze relaties. Tevens is het voor ons heel belangrijk dat je een G-Klasse kiest, die het beste bij jou past. Want dan heb jij het meeste plezier van jouw auto en wij uiteindelijk ook. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

25 september 2019

Bouke uit Aerdenhout

10 Cor Millenaar

Ik kwam orienterend binnen voor een g-klasse, werd alle tijd genomen voor advies en informatie. Bedrijf met passie! Auto uitstekend afgeleverd!

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Van der Weide, Gefeliciteerd met de aanschaf van een G-Klasse. Goed om te horen dat er uitgebreid de tijd is genomen om u goed te informeren over uw aankoop. Dat is belangrijk voor ons. Evenals dat openheid en eerlijkheid de basis vormt in ons advies. Want wij hopen dat wij met u en uw G-Klasse een relatie aangaan voor langere tijd. Veel rijplezier en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

24 september 2019

Bouke uit Van der Weide

10 Cor Millenaar

Scoren hoog op kennis wat betreft professioneel onderhoud. Iets wat bij de meeste dealers achter staat en erg veel verbeterd kan worden.

Reactie Cor Millenaar

Beste Hans, Wij zijn ontstaan vanuit onze passie voor techniek. Dit in tegenstelling tot de meeste autobedrijven waar verkoop de basis is. Dat resulteert automatisch in een grotere betrokkenheid en kennis van de techniek van de auto's. Goed om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt. Dank voor deze terugkoppeling en heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

23 september 2019

Hans uit ZEVENHUIZEN ZH

9 Cor Millenaar

Servicebeurt latrn uitvoeren naar volle tevredenheid

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Scheffer, Bedankt voor uw feedback. Goed te horen dat alles naar volle tevredenheid is gegaan. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

16 september 2019

edo scheffer uit hooffdorp

10 Cor Millenaar

In this case coming to collect my car at short notice due to me being ill Thanks for a great service , Miss Mercedes says thanks to!

Reactie Cor Millenaar

Dear Miss Mercedes, It was an honor to have you, Miss Mercedes with us. Thank you for choosing us again. For now enjoy your wonderful car and we really like to see you soon. Sincerely, Team Cor Millenaar.

12 september 2019

Brookes uit Aalsmeer

10 Cor Millenaar

Ik ben uitstekend en heel netjes geholpen.

Reactie Cor Millenaar

Beste Peter, Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. En met een 10 maak je ons natuurlijk heel blij! Super dat je onze service zo hebt ervaren. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar.

28 augustus 2019

Peter uit Kudelstaart

10 Cor Millenaar

Dit bezoek was nodig i.v.m. reparatie voor APK. Cor Millenaar staat voor de beste service en dan ook nog hartstikke snel.

Reactie Cor Millenaar

Beste Lowi, Altijd fijn om je bij ons te zien. Blij weer met deze positieve beoordeling van jou, als zeer gepassioneerde Mercedes-Benz liefhebber. Tot de volgende keer. Namens Team Cor Millenaar.

21 augustus 2019

Lowi uit Amstelhoek

10 Cor Millenaar

Ik ben hier snel geholpen door zeer vriendelijke medewerkers met goed technisch inzicht. Zeer professioneel bedrijf.

Reactie Cor Millenaar

Beste Anita, Een dikke 10! Dank je wel voor jouw beoordeling en de moeite om deze te schrijven. Mooi dat jij onze "passie voor techniek'' ook ervaren hebt. Wij zijn ontstaan vanuit de techniek en investeren hierin continue. En dat laten we ook graag zien in ons werk. Heel graag tot ziens. Namens Team Cor Millenaar.

21 augustus 2019

Anita uit Mijdrecht

8 Cor Millenaar

T

Reactie Cor Millenaar

Beste Frank, Dank je wel voor je beoordeling en de moeite om deze feedback te schrijven. Mooi dat je hebt gemerkt dat wij een ervaren team van technici hebben. Daar zijn wij ook best wel een beetje trots op. Want in deze tijd is het hebben van goede technici geen vanzelfsprekendheid. Dank voor je bezoek en tot ziens. Namens Team Cor Millenaar

20 augustus 2019

Frank uit VOORBURG

10 Cor Millenaar

Met binnen komst is er altijd een vrolijk groet, wordt er aandachtig geluisterd naar de vraag of probleem, en daarna aan de slag. De communicatie is uitstekend, wij worden gebeld als er iets bijzonder is of als de kosten gaan oplopen. Fijn is dat. Wij vertellen graag onze vrienden en kennison over Cor Millenaar Mercedes.

Reactie Cor Millenaar

Beste Katrina, Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij vinden een warm en persoonlijk welkom erg belangrijk. Ook besteden wij veel aandacht aan onze communicatie. Hoe actiever wij luisteren naar een vraag of probleem, hoe beter en sneller wij deze kunnen beantwoorden | oplossen. Super dat je vrienden en kennissen over ons verteld. Ook zij zijn van harte welkom. Wij zitten op de grens van Aalsmeer/Amstelveen. Dus het is maar een klein stukje rijden. Met vriendelijke groet, Team Cor Millenaar.

20 augustus 2019

Katrina uit Amstelveen

9 Cor Millenaar

De heer Moleman heeft mij goed geadviseerd en geholpen met de storing van de cabriokap. Het contact was aangenaam en behulpzaam.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Werlemann, Bedankt voor uw compliment aan onze collega de heer Moleman. Uiteraard hebben wij dit aan hem terug gegeven. Hij vond het heel leuk om te horen. Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Cor Millenaar

8 juli 2019

D. Werlemann uit Wilnis

10 Cor Millenaar

Zeer vriendelijke werknemers. Goede communicatie. Geen onnodige reparaties.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Vink, Bedankt voor uw positieve reactie. Wij zijn ook blij met u als relatie. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Cor Millenaar

1 juli 2019

T. Vink uit AMSTERDAM

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

26 juni 2019

A.A.J.P. de Hullu uit VLISSINGEN

6 Cor Millenaar

Ik heb slechte ervaring daar de eerst gerepareerd is terwijl ik daar geen opdracht voor had gegeven toen moest er ff 380 afgerekend worden was ik niet blij mee

Reactie Cor Millenaar

16-7-2019 Geachte heer Weij, Fijn dat u bij ons langsgekomen bent. U heeft een gesprek gehad met ons After Sales Management waaruit bleek dat er een misverstand in de communicatie was. Goed om te vernemen dat u juist tevreden was over onze service en expertise. Wij zullen zorgen dat we de volgende keer wat duidelijker zijn in onze werkwijze. Inmiddels hebben wij een vervolgafspraak met u staan. Heel graag tot dan. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 10-7-2019 Geachte heer Weij, Wij begrijpen uit uw reactie dat u niet helemaal blij bent met hoe u bent geholpen. Wij willen u graag uitnodigen voor een gesprek. Wij zullen hierover contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Team Cor Millenaar

26 juni 2019

D.R. Weij uit AALSMEER

8 Cor Millenaar

Prima bedrijf, professioneel en sympathieke, vriendelijke medewerkers.

24 juni 2019

O. Dunn uit DE KWAKEL

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

18 juni 2019

R.P. Matthijssen uit AMSTERDAM

9 Cor Millenaar

Zeer goed

13 juni 2019

A. Idoe uit Middelburg

10 Cor Millenaar

Zeer vriendelijke ontvangst en naderhand uitvoerig ingelicht over de werkzaamheden, in overleg met de werkplaats de benodigde werkzaamheden laten uitvoeren. Of de prijs/kwaliteit okay is weet ik niet, heb ik geen verstand van vandaar de nvt, maar ga ervan uit dat dit net als de rest prima in orde is bij Cor Millenaar.

12 juni 2019

M.E. Roos uit HOOFDDORP

9 Cor Millenaar

Deskundig, vriendelijk en zeer servicegericht. Absoluut aan te raden.

11 juni 2019

F. Groen uit NAALDWIJK

8 Cor Millenaar

Zoals altijd prima . Alleen stond in de advertentie voor de vakantiecheck dat de auto ook gewassen zou worden dit was helaas niet gebeurd. Verder prima ontvangst en vakkundig personeel.

5 juni 2019

R. ten Hoeve uit NOORDEN

8 Cor Millenaar

Van begin tot eind prima geholpen. Kreeg het stuurslot er niet meer vanaf. Auto is keurig opgehaald en na de diagnose dat het contactslot de veroorzaker was is deze vervangen en kreeg keurig een gewassen auto terug.

29 mei 2019

A. Goosen uit HOOFDDORP

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

28 mei 2019

H.J. Smit uit HOOFDDORP

10 Cor Millenaar

Voor het eerst daar geweest. Men heeft voor mij het Mercedes Me geactiveerd. Dat ging perfect en snel. Het bedrijf maakt een goede indruk op mij. Ik zal in de toekomst mijn auto daar voor onderhoud brengen.

27 mei 2019

G. Pitscheider uit HEEMSTEDE

10 Cor Millenaar

Het beste Mercedes-Benz servicepunt van NL! We komen er nu al een paar jaar, altijd staan ze voor ons klaar en ook met een reparatie/servicebeurt is er uitmuntende nazorg. Er is voor ons geen andere Mercedes-Benz dealer.

6 mei 2019

Lowi Lohuis uit AMSTELHOEK

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

6 mei 2019

J. Kluft uit AALSMEER

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

1 mei 2019

E. van der Wal uit OOSTVOORNE

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 april 2019

D. van Essen uit DE MEERN

10 Cor Millenaar

Prima service en heel klantgericht!! Ik kan hier heel snel terecht, geen weken wachten op een afspraak.

15 april 2019

M. Appelboom uit AALSMEER

8 Cor Millenaar

Normaal prima nu konden ze niets voor mij doen

15 april 2019

J.G. van Andel uit AALSMEER

7 Cor Millenaar

Sleuteldag SL Club

12 april 2019

M. van der Horst uit KUDELSTAART

10 Cor Millenaar

Uitstekend

10 april 2019

P.T.M. Vink uit KUDELSTAART

9 Cor Millenaar

Representatieve ontvangst. Keurig bedrijf. Iedereen duidelijk in de comunicatie. Behulpzaam.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Van der Maarl, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Uw mening is heel belangrijk voor ons. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

8 april 2019

J. van der Maarl uit ROZENBURG

9 Cor Millenaar

iK VIND HET EEN VERADEMING OM MET ZULKE ENTHOUSIASTE MB FANS TE PRATEN EN TE ZIEN HOE OPLOSSEND ZE BEZIG ZIJN, MARCHEL BEDANKT

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Van der Klugt, Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij willen onze relaties ontzorgen daarom proberen wij zoveel mogelijk in oplossingen te denken. Mooi dat u dat ook zo ervaren heeft. Enthousiast zijn wij zeker maar dat komt mede door de leuke relaties die wij hebben. Wij hopen u snel weer te zien! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

8 april 2019

Martin van der Klugt uit ALPHEN AAN DEN RIJN

8 Cor Millenaar

8

8 april 2019

S Keyer uit BEVERWIJK

10 Cor Millenaar

Een van de beste auto bedrijven waar ik ooit mee heb samengewerkt! Cor Millenaar en zijn super enthiausiaste Team zijn zeer begaan met de wensen van de klanten. Ze zijn oprecht, betrouwbaar en vooral heel deskundig. Absoluut aan te bevelen, zeker als het gaat om aanschaf/informatie over de iconische Mercedes Gelšnde Wagen.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Maynard, Wauw wat een complimenten. Uw beoordeling hebben wij teruggekoppeld aan onze afdeling verkoop. Een hele mooie opsteker voor ze. Heel graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

7 april 2019

Marc Maynard uit Qatar

10 Cor Millenaar

Prima ervaring

2 april 2019

F. Mulder uit AMSTELVEEN

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

2 april 2019

E. Bos uit AMSTERDAM

10 Cor Millenaar

Prima, duidelijk overleg.

2 april 2019

H.J.P. van Duren uit OEGSTGEEST

9 Cor Millenaar

Prima bedrijf. Altijd direct aandacht voor je vragen en ondernemen meteen actie.

19 maart 2019

R.C. Luyten uit MIJDRECHT

10 Cor Millenaar

Super goed

18 maart 2019

F. Cloeck uit ZANDVOORT

6 Cor Millenaar

Niet alle handelingen door mij gevraagd zijn uitgevoerd.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Roos, Dank u wel voor uw feedback. Er is inmiddels telefonisch contact geweest om u uit te leggen waarom wij de olie niet hebben ververst. Gezien uw aantal gereden km's was dit niet nodig. Dit was blijkbaar niet duidelijk bij u overgekomen bij het ophalen van de auto. Geen probleem, wij leggen het graag nogmaals uit. Ook dat is onze taak. Heel graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

13 maart 2019

P. Roos uit LEIMUIDEN

8 Cor Millenaar

Zeer Vriendelijk en professioneel

12 maart 2019

S. ten Kleij uit AALSMEERDERBRUG

9 Cor Millenaar

Perfect,open en eerlijk. Altijd een vriendelijke ontvangst,zelfs na een jaar word je met je naam aangesproken;kopje koffie meneer van Wijngaarden ? Ik ervaar dat als zeer prettig.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Van Wijngaarden, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij maken onze relaties graag blij. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

9 maart 2019

E. van Wijngaarden uit AALSMEER

10 Cor Millenaar

Uitstekend

4 maart 2019

R.H.D. Elbersen uit HAARLEM

9 Cor Millenaar

9

28 februari 2019

P. Bouts uit VOORBURG

8 Cor Millenaar

zeer kundig, vriendelijk en behulpzaam.

27 februari 2019

A.R. Hafkamp uit NEDERHORST DEN BERG

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

27 februari 2019

M. van Uden uit Uden

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

27 februari 2019

F. Groen uit NAALDWIJK

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

27 februari 2019

F. Groen uit NAALDWIJK

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

20 februari 2019

D. van Essen uit DE MEERN

10 Cor Millenaar

Prima

18 februari 2019

F. Mulder uit AMSTELVEEN

9 Cor Millenaar

Iedereen is super vriendelijk en je krijgt een echt persoonlijke behandeling!

15 februari 2019

M. Appelboom uit AALSMEER

10 Cor Millenaar

Zoals altijd alles weer keurig verzorgd, fijne ontvangst, prima contact met de monteurs.

11 februari 2019

P. Bauland uit ALMERE

8 Cor Millenaar

positieve 1ste ervaring!

6 februari 2019

J.E. van der Weyden uit AALSMEER

7 Cor Millenaar

Prima garage.

Reactie Cor Millenaar

Geachte mevrouw Verkerk, Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

6 februari 2019

Mevr. J. Verkerk uit AALSMEER

10 Cor Millenaar

Eenvoudig super!

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Reijman Hinze, Fijn om te horen dat u onze service als super heeft ervaren. Dat houden we erin! Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

6 februari 2019

J. Reijman Hinze uit Soest

10 Cor Millenaar

Erg prettig vanaf het eerste telefoongesprek tot ontvangst in de showroom.

Reactie Cor Millenaar

Geachte mevrouw Berkholst, Dank u wel voor uw feedback en dat u ons op alle punten maximaal heeft beoordeeld. Super om te horen! Heel graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

30 januari 2019

G.A. Berkholst uit NOORDWIJK

8 Cor Millenaar

Correct, snel en goed

28 januari 2019

M. van Uden uit Uden

8 Cor Millenaar

Uitstekend

26 januari 2019

R.E. Deckers uit BAARN

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 januari 2019

D.C. Purvis Muller uit AALSMEER

6 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

25 januari 2019

M.E. Eshuis uit AMSTERDAM

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 januari 2019

A.A.J.P. de Hullu uit VLISSINGEN

7 Cor Millenaar

Mijn eerste indruk is positief. Moet het bedrijf nog wel leren kennen en zij mij. Ik moet het gevoel hebben dat Cor Millenaar cs er voor de klant staat, meedenkt met de klant en ook de kosten van de klant altijd in de gaten houdt.

14 januari 2019

M.P. Padberg uit AMSTERDAM

6 Cor Millenaar

Storing stoelverwarming en wisselen banden.

2 januari 2019

W. Poppeliers uit

10 Cor Millenaar

Alleen maar positief

29 december 2018

F. Mulder uit AMSTELVEEN

9 Cor Millenaar

Vriendelijk personeel; Uitstekende service !

29 december 2018

M.G van Winkoop uit LISSE

8 Cor Millenaar

Prettig en correct

24 december 2018

H. van den Akker uit HEEMSTEDE

9 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

24 december 2018

M.J. de Kort uit HOOFDDORP

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 december 2018

C. Korteweg uit WAVERVEEN

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

11 december 2018

A. J. van Weerdenburg uit AALSMEER

7 Cor Millenaar

In de display verscheen een onterechte melding dat 1 achterdeur niet dicht was. Uiteindelijk ben ik hiervoor mijn auto een aantal dagen kwijt geweest en was ik ruim 1.400,-- armer. Kort daarna bleek dat dezelfde deur niet meer reageerde op de centrale vergrendeling. Weer terug en nog eens 100,-- kwijt.

11 december 2018

E.J. Haanraadts uit AMSTERDAM

10 Cor Millenaar

Vriendelijk, correct

28 november 2018

A.A.J.P. de Hullu uit VLISSINGEN

8 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

21 november 2018

B. Snijder uit ROTTERDAM

10 Cor Millenaar

Zeer klantvriendelijk , hoge mate van kennis en goede service

20 november 2018

S. Mastenbroek uit HAARLEM

7 Cor Millenaar

Prima onthaal en service

20 november 2018

M. Dumortier uit LAREN

9 Cor Millenaar

Prima... in tegenstelling tot andere MB dealers heb ik niet alleen het gevoel, maar ervaar ik dat zij kennis, en liefde hebben van, voor youngtimers.

Reactie Cor Millenaar

Geachte heer Van der Meer, Hartelijk bedankt voor uw feedback. Als officieel Mercedes-Benz dealer en Classic Partner zijn wij gespecialiseerd in de Classics uit de jaren '60,'70 en de youngtimers uit de jaren '80 en '90. Naast het continue investeren in kennis, opleiding en apparatuur is het vooral ook onze grote passie. "Passie voor techniek' is overigens onze slogan. Net als onze andere relaties, ervaart ook u het juiste gevoel m.b.t. onze werkwijze aan deze unieke categorie auto's. Daar zijn wij blij mee. Met vriendelijke groet, Namens Team Cor Millenaar

20 november 2018

P.G.E. van der Meer uit LEIMUIDEN

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

13 november 2018

P. Bauland uit ALMERE

10 Cor Millenaar

Deze klant heeft alleen een score achtergelaten.

9 november 2018

D. van Essen uit DE MEERN

10 Cor Millenaar

Goed

9 november 2018

H.J.P. van Duren uit OEGSTGEEST

9 Cor Millenaar

Zeer prettige ontvangst met heerlijke koffie. Vriendelijke medewerkers, die open staan voor alle vragen en opmerkingen. Snelle service en goede afspraakmogelijkheden.

8 november 2018

A. Bloemendaal uit HOOFDDORP




Personenwagens Bestelwagens Trucks Smart