Reviews

    Jeroen uit Delfgauw 16 dagen geleden 10
    Mijn auto werd op de zaak opgehaald en weer terug gebracht.

    Alle openstaande punten zijn opgelost.
    Beste Jeroen,

    Dank je wel voor je feedback.
    Toch lekker, wij halen je auto op en doen het onderhoud en jij kunt doorwerken
    Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Antnio uit Purmerend een maand geleden 10
    Vriendelijke mensen, uitstekende service.
    Beste Antnio,

    Bedankt voor deze mooie 10! En wat een prachtige naam trouwens
    Een goede ervaring met vriendelijke mensen en een uitstekende service.
    Dit is precies waar wij voor willen staan. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    J uit Omgeving Rotterdam een maand geleden 10
    Heldere afspraken en een prettig gevoel.
    Veel kennis van G klasse bij monteurs.
    Geachte relatie,

    Bedankt voor deze prachtige beoordeling en uw opdracht.
    U komt niet uit de buurt maar heeft toch de moeite genomen om naar ons toe te rijden en gebruik te maken van de G-Klasse expertise bij onze autotechnici.
    Ook dan is het fijn om te horen dat u goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    M. uit AALSMEER een maand geleden 9
    Goed bedrijf en alles word altijd netjes uitgevoerd
    Beste Marco,

    Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Akim uit AALSMEER een maand geleden 9
    Er is vloeistof in de elektronica terecht gekomen via opberg console. Naar mijn idee behoren dit soort bedradingen en componenten gesoleerd te zijn en staat los van de diensten van firma Cor Millenaar en is meer een Mercedes issue.

    Kortom! advies voor Mercedes , isolatie van elektronische componenten is een belangrijk veiligheid issue.
    Beste Akim,

    Allereerst zijn wij blij dat wij het naar tevredenheid hebben kunnen oplossen.
    Altijd vervelend als er vloeistof omvalt, in jouw geval in de middenconsole van je auto. Bijzonder vervelend dat een deel van de elektronica zich hieronder bevindt.
    Omdat een middenconsole in de basis bedoeld is als opbergvak voor papieren, zonnebril etc. wordt deze niet waterdicht gemaakt. Wij snappen dat het in de praktijk echter ook anders gebruikt wordt. Dank voor je advies en je beoordeling!

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    B. de Vrij uit Aalsmeer 2 maanden geleden 10
    Steeds weer sterk klantgericht!
    Geachte heer De Vrij,

    Een 10 went nooit!
    Dank u wel voor deze mooie beoordeling.
    Wij investeren continue in onze klantgerichtheid, goed om te lezen dat u dit ook steeds weer bij ons ervaart.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    A.C.A uit BERGEN OP ZOOM 2 maanden geleden 9
    Erg vriendelijk contant en ontvangen met goede uitleg over de aankoop van een speciale Mercedes. Zeer vakbekwame uitstraling en service.
    Gewoon erg goed en dat merk je aan alles.
    Geachte heer Van den Bergh,

    Bedankt voor deze prachtige beoordeling.
    Alles waar wij voor willen staan, noemt u in uw feedback.
    Passie, professioneel, vakbekwaam, servicegericht & erg vriendelijk.
    Dit is er n voor in het boekje. U hartelijk bedankt voor de opdracht en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    M.A.R. uit HOOFDDORP 2 maanden geleden 8
    Vriendelijke mensen, alleen bij een grote beurt moet jezelf zorgen hoe je weer thuiskomt. Bij mijn vorige dealer (Seat) hadden ze een brengservice.
    Dacht dat mercedes op zijn minst ook wel zo een service zou hebben, dus dat valt me een beetje tegen, omdat ik heb gehoord dat mercedes een top service heeft. Misschien iets om over na te denken.
    Cor Millenaar
    E. uit HOOFDDORP 2 maanden geleden 9
    Altijd prima service en dat stapje meer doen voor de volle tevredenheid van de klant.
    Geachte heer Scheffer,

    Dank u wel voor deze feedback. Dat stapje extra is precies wat wij iedere dag proberen om te komen tot service van het hoogste niveau. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Richard uit H.I. A,mbacht 2 maanden geleden 10
    De echte specialist voor het ombouwen van een Mercedes G-klasse.
    In eerste instantie vond ik de prijs vrij fors. Er zijn goedkopere aanbieders voor het ombouwen naar een grijskenteken.
    Ik werd uitgenodigd voor een gesprek op locatie.
    Een rondleiding uit goede uitleg van de USP's overtuigde me uiteindelijk en heb er geen moment spijt van.
    Beste Richard,

    Wat een prachtige beoordeling voor onze zusteronderneming G-center. Danja en Dirk die jou tijdens dit proces hebben begeleid zijn heel blij met dit compliment.
    Ja, het klopt dat er goedkopere aanbieders zijn voor ombouw naar grijs-kenteken. Maar zoals jij zelf ook hebt ervaren kunnen wij goed uitleggen waar dit verschil inzit en waarom je als klant met minder geen genoegen moet nemen. Heel veel rijplezier en graag tot een volgende keer.

    Namens Team Cor Millenaar en G-center.
    Cor Millenaar
    C.J.G uit AMSTELVEEN 2 maanden geleden 10
    Bij Cor Millenaar kunnen altijd op professionele, vriendelijke, en detail georienteerde werk rekenen. Wij hebben veel vertrouwen in hun advies en hoe zij met ons en onze auto mee omgaan.
    Beste Katrina,

    Een 10!!
    Als vaste relatie van ons zijn wij heel blij dat jij na ieder bezoek weer de moeite neemt om ons te beoordelen. Vol vertrouwen in ons en hoe wij met de auto omgaan. Mooi om te horen. Dank je wel en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Marjanne uit LISSE 2 maanden geleden 10
    's ochtends gebeld voor de issue; kon s' middags direct langskomen en werd ook direct geholpen..top dus!
    Geachte mevrouw,

    Een 10!!!
    Bedankt voor deze hoge score.
    Fijn te horen dat wij u snel en goed hebben kunnen helpen. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer. Hopelijk dan zonder issue

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    T. uit VIJFHUIZEN 3 maanden geleden 7
    Als vanouds
    Cor Millenaar
    Geard uit OUDERKERK AAN DE AMSTEL 3 maanden geleden 10
    Goede service en mijn G rijdt weer als een zonnetje!!
    Cor Millenaar
    P.T.M. uit KUDELSTAART 3 maanden geleden 10
    Gewoon een goede dealer met uitstekende service.
    Cor Millenaar
    B. uit AERDENHOUT 3 maanden geleden 10
    Op het laatste moment auto kunnen inplannen voor zomercheck + nieuwe banden (met offerte vooraf).
    Geachte heer van der Weide,

    Een dikke 10!
    Bedankt voor deze mooie beoordeling.
    Wij proberen altijd ruimte in onze planning te houden zodat wij onze relaties ook op korte termijn kunnen helpen. Dit wordt erg gewaardeerd, zeker voor de vakanties. Fijn dat het ook bij u gelukt is. Een hele lekkere en vooral veilige vakantie.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    C. uit ZUIDLAND 3 maanden geleden 4
    Rammel uitlaat net boven stationairtoerental niet verholpen,
    hoogteregelaar koplampen "ging tijdens proces kapot " Hoezo?
    Auto 3 dagen in Aalsmeer geweest, 1 dag wachten op hoogteregelaar, moet ik dan derde dag leenauto betalen ?

    Verder los van review, dit jaar dus voor zachtjesaan 4,5k verspijkerd aan deze auto, en dat stelt me enorm teleur van een Mercedes
    Geachte heer Van Genderen,

    Cor heeft zelf contact met u gehad over uw review. Qua hoogteregelaar is blijkbaar niet duidelijk naar u gecommuniceerd dat dit onderdeel een beschadiging van de aansluitdraad had en dus niet defect is gegaan tijdens het proces. Als dit wel tijdens het proces was gebeurd hadden wij deze uiteraard voor eigen kosten genomen.
    De uitlaat was een veel duurdere reparatie dan aan u voorgesteld maar hebben wij uiteindelijk toch met veel lagere kosten kunnen uitvoeren. Het is uiteraard vervelend dat er bij een specifiek toerental toch nog een geluid hoorbaar is, hier komen wij samen nog op terug.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Jan uit AALSMEER 3 maanden geleden 10
    Er was een probleem met de geheugenkaart van mijn navigatie.
    Door hun opgepakt en helemaal tot tevredenheid opgelost.
    Bedankt.
    Geachte relatie,

    Graag gedaan.
    Bedankt voor de opdracht en fijn dat we het snel tot tevredenheid hebben kunnen oplossen. Tot de volgende keer.

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    P. uit HEILOO 3 maanden geleden 10
    Nadat de motor management storing in mijn auto bij een collega MB-dealer niet gevonden kon worden en zij twijfelden aan de Brabus unit ben ik voor de eerste keer bij U terecht gekomen.
    De professionele aanpak, snelle reparatie en klantgerichte afwikkeling zijn voor mij aanleiding een beoordeling met een maximale score te plaatsen.
    Geachte heer,

    Dank u wel voor de opdracht en voor uw beoordeling met een maximale score.
    Als officieel Brabus Partner zijn wij blij dat wij de storing aan uw auto snel konden verhelpen. Veel rijplezier met uw prachtige auto en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    M. uit VOGELENZANG 3 maanden geleden 10
    professioneel en deskundig geholpen. Attent en geven duidelijk uitleg
    Geachte heer,

    Dank u wel voor uw feedback en voor de prachtige score.
    Fijn dat u goed geholpen bent en duidelijk uitleg heeft gekregen over wat wij voor u en uw auto konden doen. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    C. uit LEIDSCHENDAM 4 maanden geleden 10
    Cor Millenaar zet de klant op nummer 1. Ze zijn open en transparant en zijn zaken kundig.
    Geachte mevrouw,

    Dank u wel voor deze prachtige beoordeling en dat u voor ons gekozen heeft.
    Mooi dat wij u op deze manier hebben kunnen helpen, zeker na uw mindere ervaring. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer.

    Op uw aangeven zijn wij aan het kijken of we buiten een zitje kunnen maken zodat onze relaties bij goed weer heerlijk buiten kunnen wachten. Dank voor deze tip.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Peter uit Amsterdam 4 maanden geleden 9
    Goede ervaring!
    Cor Millenaar
    Pieter uit UITHOORN 4 maanden geleden 10
    Sinds kort rijden mijn vriendin een Mercedes en willen het juiste onderhoud. Daarom zijn wij naar Cor Millenaar gegaan. Naast het vakmanschap was ik onder de indruk van het hele traject. Alles klopte! Van telefoongesprek voor het maken van de afspraak tot aan het doorspreken van de rekening en het betalen.

    Iedereen in het bedrijf doet zijn of haar werk zichtbaar met plezier en is trots op wat zij als samen als bedrijf doen. Zij geven klanten daarmee een bijzonder vertrouwd gevoel.

    Hierdoor heb ik enorm vertrouwen in het uitgevoerde werk en rijd ik met een gerust hart weer vele veilige kilometers.
    Beste Pieter & vriendin,

    Van harte gefeliciteerd met jullie prachtige auto en welkom bij de Mercedes-Benz familie. Bedankt voor de prachtige beoordeling. Eentje om in te lijsten!

    Het juiste onderhoud, vakmanschap en vertrouwen in je dealer willen hebben. Daarom hebben jullie ons gekozen en dat is precies waar wij als team voor willen staan.

    Dank voor de opdracht, veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    R. uit AALSMEER 5 maanden geleden 9
    Ik heb snelle en vakkundige service gekregen op mijn auto die niet standaard is.
    Geachte heer Kloosterman,

    Dank dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.
    Fijn te horen dat ons team ook bij een niet standaard auto, snel en vakkundig te werk is gegaan. Veel plezier met uw auto en tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    T.V. uit HOOFDDORP 5 maanden geleden 9
    Het personeel is vriendelijk, geduldig en aardig.

    Alles gaat in overleg met de klant, dus geen haken en ogen.

    De tarieven liggen wat hoger, maar dat is het zeker waard!
    Beste Thyrza,

    Bedankt voor de mooie beoordeling. Ook namens Bart
    Een tien voor onze service & deskundigheid. Dit is precies waar wij voor willen staan!
    Dank voor de opdracht en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Siamak uit ALMERE 5 maanden geleden 10
    Uitgebreid uitleg over de werkzaamheden;
    Ze komen afspraken na;
    Je voelt de passie voor het vak en Mercedes zodra je binnenstapt.
    Beste Siamak,

    Dank voor je positieve feedback. Het was een mooi project om aan te werken en ook jij hebt passie voor de ster. Dat is een leuke wisselwerking. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    F. uit NAALDWIJK 5 maanden geleden 10
    Zoals altijd zeer persoonlijk en vriendelijk, deskundig, betrouwbaar.
    Beste Fons,

    Dank voor je feedback. Het is altijd een eer om mevrouw Blauw in onze werkplaats te hebben. Bedankt weer voor het vertrouwen in ons, veel veilige kilometers toegewenst en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Bouke uit AERDENHOUT 5 maanden geleden 10
    Ik kon gelijk terecht voor een probleem aan mijn turbo, vervangend vervoer mee gekregen en onderdeel vervangen.

    Vriendelijk en professioneel!
    Beste Bouke,

    Dank je wel voor deze mooie beoordeling.
    Fijn dat we je direct konden helpen zodat je snel weer mobiel was.
    Ook voor ons heerlijk werken als alles zo past. Nog veel veilige kilometers en tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Dik uit Akersloot 6 maanden geleden 8
    Vriendelijke en duidelijke bediening, uitstekende service
    Beste Dik,

    Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Een prachtige auto waar je veel rijplezier van gaat hebben. Dank voor het vertrouwen in ons en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Zwarts uit AMSTERDAM 6 maanden geleden 10
    Ik ben erg tevreden over de wijze hoe Cor Millenaar en zijn personeel werkt. Ze zijn eerlijk en transparant en doen al het werk vol Passie.

    Kom hier graag terug!
    Geachte heer Zwarts,

    Bedankt voor deze feedback. Eerlijk, transparant en passie zijn onze drijfveren. Super dat u deze ook zo ervaren heeft.

    Wij zien u graag terug!

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    P.T.M. uit KUDELSTAART 6 maanden geleden 10
    Zonder meer goed
    Cor Millenaar
    S. uit VENHUIZEN 6 maanden geleden 10
    Duidelijke communicatie, vlotte afhandeling en persoonlijk. Zeer betrouwbaar!
    Beste Steffan,

    Dank je wel voor je beoordeling.
    Een mooie opsteker voor onze collega's van de verkoop. Heel veel plezier met je nieuwe auto en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Lucia uit Mijdrecht 6 maanden geleden 10
    Ik word Konklijk behandeld, zeer vriendelijk! En wat ik zeer charmant vind. Mijn voornaam is genoeg om direct de juiste gegeven erbij te nemen.
    Beste Lucia,

    Wat een Koninklijke beoordeling! Super.
    Met dank aan onze gastvrouw Danja die je als geen ander een warm welkom kan geven. Veel rijplezier en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Ans uit Bennebroek 6 maanden geleden 10
    Goede behandeling, probleem opgelost.
    Geachte mevrouw,

    Duidelijke taal!
    Hartelijk dank voor deze beoordeling. Fijn dat u hier de moeite voor neemt.

    Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    gustave uit AMSTERDAM 6 maanden geleden 10
    goede vakkennis en excellente service
    Geachte heer,

    Dank u wel voor deze prachtige beoordeling.
    Goede vakkennis en excellente service is precies waar wij als bedrijf en team voor willen staan. Wij wensen u heel veel plezier met uw prachtige auto en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Rene uit Mijdrecht 7 maanden geleden 10
    Men komt de afspraken ten allen tijde perfect na. Duidelijk en netjes.
    Geachte heer,

    Dank voor deze feedback. Wij vinden het als bedrijf belangrijk dat wij transparant werken en helder zijn in onze communicatie. Wij merken keer op keer weer dat relaties dat erg waarderen. En u dus ook. Veel rijplezier en graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Martin van Uden uit Uden / Mijdrecht 7 maanden geleden 6
    Laat ik voorop stellen dat een heleboel dingen goed gaan, maar u vraagt verbeterpunten en die zal ik u geven
    - als ik vraag dingen niet te doen dan moeten ze ook niet uitgevoerd worden en vervolgens in rekening worden gebracht.
    - als ik vraag helderheid te geven over de (controle) werkzaamheden van de A en B beurt / de checklist met gegevens te geven?

    Tot op heden heb ik daar nog geen antwoord op ontvangen.
    - als laatste merk ik op dat als je een A beurt en gelijk een APK laat uitvoeren er voor beide kosten in rekening wordt gebracht. Op gemerkt wordt dat ik nu bezwaar te hebben gemaakt de kosten voor de APK in mindering zijn gebracht.
    Cor Millenaar
    R. uit haarlem 7 maanden geleden 9
    zeer klantvriendelijk, transparant.
    Beste relatie,

    Dank je wel voor je feedback, fijn dat je de moeite hiervoor neemt. Goed te horen dat je bezoek aan ons naar volle tevredenheid is geweest. Graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Jerry uit Amsterdam 7 maanden geleden 9
    Ik kom hier al geruime tijd, en voel mij altijd welkom door het vriendelijke personeel.
    Fijn dat je ook eens een kijkje in de werkplaats mag nemen, dit

    voelt vertrouwd. Ook leuk dat je kan zien hoe er aan je auto gesleuteld wordt.
    Beste Jerry,

    Dank je wel voor je beoordeling en dat je je auto al een groot aantal jaren bij ons brengt. Openheid en eerlijkheid vormt wat ons betreft de basis van een goede relatie vandaar onze "open keuken". En met een warme en vriendelijke ontvangst begint alles. Mooi om te horen dat ook jij dit zo ervaart. Tot gauw.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Patrick uit Almere 7 maanden geleden 10
    Zoals altijd weer zeer prettig ontvangen. De auto is weer prima verzorgd, dus we gaan tot de volgende onderhoudsbeurt weer zonder zorgen sturen.
    Beste Patrick,

    Zoals altijd weer heel fijn om jou en je auto bij ons te hebben. Dank voor je mooie beoordeling en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    PP uit Houten 8 maanden geleden 10
    Super service, erg deskundig personeel en werd op een nette en correcte manier geholpen.
    Geachte heer/mevrouw,

    Wij zijn heel blij met deze mooie review. Uitstekende service & deskundig personeel klinkt ons als muziek in de oren. Hartelijk dank en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    LV Bouw Beheer uit GEFFEN 8 maanden geleden 8
    Alles wordt goed uitgelegd en de problemen zijn meteen verholpen.
    Goede service en je wordt netjes te woord gestaan.
    En goede koffie.
    Geachte heer Vissers,

    Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wij vinden het belangrijk dat wij transparant werken en duidelijk zijn in onze communicatie. Goed om te lezen dat u dit ook zo ervaart. En tja die koffie, verse handgeplukte bonen en dat proef je
    Heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Dago uit Amsterdam 8 maanden geleden 8
    Snel en adequaat
    Geachte heer Houben,

    Dank u wel voor uw feedback. Fijn om te horen dat wij u snel en adequaat konden helpen. Bedankt voor de opdracht en succes met de verkoop.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Piet Zoomers uit Gorssel 8 maanden geleden 9
    De uitstraling van ontvangst, showroom en werkplaats maken indruk
    Geachte heer Zoomers,

    Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Aandacht voor onze relaties en het delen van onze vakkennis zijn allebei belangrijke drijfveren voor ons. Mooi dat u dit ook zo ervaren heeft. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Jan uit Aalsmeer 8 maanden geleden 10
    Na een servicebeurt bij de dealer waar ik de auto gekocht had was er een defect ontstaan. Later nog een keer terug geweest, maar probleem niet opgelost. Moest de auto maar afgeven voor onderzoek. Dit verhaal voorgelegd aan jullie medewerkers en ook wat ik ervan vond. Ook verteld wat ik dacht dat er aan de hand kon zijn. Een van de punten die ik aangaf bleek het ook te zijn. Heeft mij helaas wel wat extra gekost, maar had door mijn Dealer opgelost kunnen zijn. Door uw organisatie gelukkig goed opgelost.
    Beste Jan,

    Bedankt voor de uitgebreide feedback. Goed om te horen dat wij er direct in geslaagd zijn om het probleem te signaleren en op te lossen. Hierdoor konden wij de kosten zo laag mogelijk houden en zorgen dat de auto zo snel mogelijk weer naar volle tevredenheid rijdt.

    Het was voor jou nog prettiger geweest als onze collega dealer het probleem direct had kunnen tackelen, jammer dat dit zo gelopen is. Maar wij zijn wel heel blij met het vertrouwen dat je in ons team hebt en dat wij dit ook hebben kunnen waarmaken.

    Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Ebert uit Westvoorne 8 maanden geleden 9
    .
    Beste Ebert,

    Dank je wel dat je ons beoordeelt als "'proactief meedenkende G-Klasse specialist".
    We zouden het zelf niet beter kunnen omschrijven. Hier worden wij heel blij van.
    Ik heb het compliment doorgezet naar onze werkplaats. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Ben uit Zaandam 8 maanden geleden 8
    Al jaren onze Mercedes-Benz servicepunt
    Beste Ben,

    Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen.
    En dank je wel dat je als zo lang bij ons komt en je auto iedere keer weer aan ons toevertrouwt. Heel graag tot de volgende keer.

    Groeten,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    rob uit Amsterdam 9 maanden geleden 10
    Makkelijke communicatie en volgens afspraak alles geregeld
    Cor Millenaar
    Cornelis uit Spijkenisse 9 maanden geleden 10
    Goede communicatie
    Cor Millenaar
    Boudewijn uit Huizen 9 maanden geleden 1
    Helaas heb ik de twijfelachtige ervaring gehad om klant te mogen zijn bij Cor Millenaar. drie dingen zullen me hierin altijd bijblijven. Ten eerste heeft het ruim drie maanden geduurd voordat ik mijn wagen terugkreeg. Ziekte, planning, vakantie, etc etc. waren hiervoor de redenen. Ten tweede heb ik nog NOOIT 130 euro ex btw (dus 157,30) per uur moeten betalen voor onderhoud. Zelfs mijn tandarts in Blaricum haalt deze tarieven niet. Voor dit bedrag zou je toch mogen verwachten dat er snel en efficient gewerkt wordt, maar helaas. als die ene monteur er niet is ligt alles stil; en sommige taken moeten toch echt met z'n 2'en, en zoals gezegd drie maanden voor een niet al te moeilijke reparatie is op z'n zachtst: ERG langzaam. Dit brengt ons naar mijn derde punt en tegelijk favoriete onderwerp Klantgerichtheid: kennelijk leidt hoge tarieven ook tot een passende vorm van arrogantie. op mijn vraag waarom de auto nog niet terug was op zijn bestemming na 1 week (toegezgd was dat hij teruggebracht zou worden naar de stalling) werd met het nodige onbegrip gereageerd. een week wachten is kennelijk in Aalsmeer een periode die valt binnen de accaptabele wachttijd norm. er zijn immers twee monteurs nodig om de auto weg te brengen - nogmaals 600 meter afstand - en last but not least: het feit dat het 'niet standaard uurtarief niet vooraf was verteld en het feit dat het kennelijk normaal is dat je 3 maanden moet wachten op het terugkrijgen van je auto', roept bij de directie geen enkel begrip op. geen mailtje, geen reactie, geen persoonlijke uitleg van dhr Millenaar. ik zie het somber in voor dit bedrijf. los van de service van bart en de vriendelijkheid van de receptie, is mijn advies om hier heel snel voorbij te rijden.
    Geachte heer Muller,

    Wij vinden het bijzonder spijtig dat u onze service hebt ervaren zoals u omschrijft en ons waardeert. De tijd om tot de APK keuring te komen had echter iets meer voeten in aarde dan een stukje onderbezetting.

    Uw Unimog, bouwjaar 1969, stond vast in uw stalling met lege accu's. Na de- en montage accu's en opladen hiervan bleek de auto niet te starten met vertraging als gevolg. Uiteindelijk is deze met onze vrachtwagen opgehaald omdat verdere diagnose en reparatie ter plaatse kostbare (reis)tijd van onze monteurs zou opleveren. Slechts een deel van deze uren zijn in rekening gebracht.

    Het is tevens onjuist dat wij 130,- excl. BTW in rekening hebben gebracht maar netjes het Mercedes-Benz tarief.

    Vooraf is aan u een complete prijsopgave gemaakt, waar u volledig akkoord op hebt gegeven aan Bart. Overigens duurde het 2 weken voordat u akkoord aan ons heeft gegeven voor uitvoering van de reparaties.

    Het is bijzonder jammer dat u ons arrogant noemt omdat het een week heeft geduurd om de auto na reparatie naar de stalling te brengen. Wij herkennen ons daar niet in. Onze redenatie was dat het tijdstip van in de stalling brengen geen issue zou zijn. De kosten laag houden door inzet van een chauffeur i.p.v. een monteur is daarvoor onze motivatie geweest.

    Achteraf heeft u om korting gevraagd. Zoals wij erin staan zijn wij u reeds op meerdere fronten tegemoet gekomen o.a. in de arbeidsuren die gemaakt zijn. Er staan op de werkorder bijna 26 geklokte uren waarbij er nog geen 22 uren aan u zijn doorbelast. Dit is nog buiten de uren van onze chauffeur om.

    Graag willen wij u nogmaals meegeven dat revisie van de voorremmen in combinatie met te leveren onderdelen langer heeft geduurd mede de leeftijd van deze auto. Revisie was echter voor u prijstechnisch gunstiger. Resultaat voor ons daardoor was echter langere tijd een niet verplaatsbare Unimog in onze werkplaats.

    Wij hebben inmiddels besloten in de toekomst geen werkzaamheden meer uit te voeren aan de Unimogs met oudere bouwjaren. Hier worden wij blijkbaar geen van allen blij van.

    Mocht u naar aanleiding van bovenstaande nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dat graag. U kunt dan contact met ons opnemen via 0297-33 00 11.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Lowi uit Amstelhoek 9 maanden geleden 10
    Wederom weer perfect werk geleverd. Complete motor uitgebouwd en nieuwe ingebouwd, zonder problemen. Binnen de kortste keren weer veilig onderweg! Dank jullie wel en nog de beste wensen!
    Beste Lowi,

    Dank je wel voor je beoordeling en natuurlijk ook voor jou de beste wensen!
    Wat super om te horen dat alles goed gegaan is want vervanging van een complete motor is best een beetje spannend. Gelukkig rijdt je auto weer als een zonnetje.

    Veel veilige kilometers en tot snel.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Roger uit Vaassen 9 maanden geleden 7
    Aankoopbegeleiding was top, zo ook de verbeter adviezen en wat de mogelijkheden zijn (led inbouw, navigatie/radio upgrade, grote beurt).

    De oplevering ging wat moeizaam.
    Door onverwachte storing audiosysteem werd het een dag later dan gepland.

    Na paar dagen stond ik stil.
    Verstopt brandstoffilter
    Verder werkte niet:
    Airco

    Schuifdak
    Verlichting bagagedeur

    Linker voor raamportier ging niet goed dicht.
    Koplamp wasinstallatie

    Omdat audio systeem is vervangen werkt oa de instelling klokje niet meer via het menu (heb ik lang naar gezocht). Was fijn geweest als ik dat vooraf had geweten.

    Uiteindelijk is alles helemaal opgelost en heb ik genoten van de eerste storingsvrije kilometers:)
    Beste heer Vaassen,

    Dank u wel voor uw feedback en goed te lezen dat u onze aankoopbegeleiding en verbeteradviezen als top ervaren heeft. Het is toch heel spannend zo'n aankoopproces, fijn als wij u daar met goede raad terzijde hebben in kunnen staan. En u heeft inmiddels genoten van uw eerste kilometers.

    Voor wat betreft het verstopte brandstoffilter: een voertuiginspectie is deels een momentopname en er is helaas wel eens onvoorziene storing. Het genoemde brandstoffilter bleek een in de tank terechtgekomen doek, welke de aanzuigbuis blokkeerde waardoor de brandstof wordt aangezogen. Bij een voertuiginspectie wordt niet in de brandstoftank gekeken omdat deze niet eenvoudig toegankelijk is. Het is tevens geen storing die je normaliter kunt verwachten.

    Tussentijds bent u ook door Cor Millenaar gebeld om uw ervaringen door te bespreken. Mocht u naar aanleiding van dit gesprek en deze reactie op uw beoordeling toch nog vragen hebben, dan horen wij dat graag. Anders bedankt voor de opdracht en het vertrouwen in ons en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Patrick uit Almere 9 maanden geleden 10
    Door een ongelukje bij het achteruit parkeren sneuvelde de achterruit van onze C-Klasse. Deze werd zeer snel vervangen, we konden de auto binnen 1 dag weer ophalen.
    Beste Patrick,

    Dat is toch even schrikken zo'n ongelukje!
    Fijn om te horen dat wij jullie snel konden helpen en dat jullie weer rap de weg op konden met de auto. Voor nu veel veilige kilometers toegewenst en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Erik-Jan uit Amsterdam 9 maanden geleden 8
    Een Mercedes G is een dure hobby. De deskundigheid van de mensen bij Cor Millenaar staat buiten kijf, maar er wordt altijd wel iets gevonden dat vervangen moet worden en dan is het meteen kassa.
    Beste Erik-Jan,

    Dank je wel voor je feedback.
    Goed te horen dat je onze deskundigheid onderschrijft, daar zijn wij blij mee.

    Om deze deskundigheid te bewaken zullen wij onze relaties altijd melden als onderdelen aan vervanging toe zijn. Ook al snappen wij dat dit niet altijd is wat een relatie wil horen of waar hij of zij op zit te wachten. Bij een melding geven wij aan of de reparatie noodzakelijk is en op welke termijn of dat het om optische vervanging gaat. Uiteraard is het altijd de beslissing van de klant of hij/zij dit ook wil laten uitvoeren.

    Is een Mercedes Benz G-Klasse een dure hobby? Het jaarlijkse gemiddelde onderhoud ligt inderdaad hoger dan bij een reguliere Mercedes-Benz. Dit heeft o.a. te maken met de speciale 4x4 aangedreven aandrijflijn i.c.m. de veel zwaardere onderdelen. In vergelijking met de andere merken met vergelijkbare auto's is de G55AMG zeker niet duur te noemen. En de G-Klasse, mits goed onderhouden, behoudt zijn waarde. En dat is ook heel veel waard!

    Veel rijplezier met je mooie auto en graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Jeroen uit Laren 10 maanden geleden 9
    Door snel en adequaat handelen met flexibele oplossing snel en goed een probleem opgelost, kun je op bouwen
    Beste Jeroen,

    Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen.
    Een belangrijke drijfveer voor ons, is dat wij door mee te denken met onze relaties hun probleem zo snel en goed mogelijk op kunnen lossen. Mooi dat jij dit ook zo ervaren hebt. Veel rijplezier en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Marjan uit Lisse 10 maanden geleden 9
    Onderhoud is uitstekend uitgevoerd.

    Wel duurde het langer dan oorspronkelijk ingeschat, veroorzaakt door onverwacht zieken in de werkplaats.
    Dit is overigens op een hele service-gerichte wijze opgelost met een uitstekende communicatie
    Beste Marjan,

    Dank je wel voor je feedback.
    Goed om te horen dat het onderhoud aan je Mercedes-Benz uitstekend uitgevoerd is.
    En dank je wel voor je begrip dat wij, door zieke collega's in de werkplaats, iets langer over de klus hebben gedaan dan was afgesproken. Maar kwaliteit gaat dan echt boven snelheid!

    Een goed uiteinde alvast en heel graag tot in het nieuwe jaar.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Katrina uit Amstelveen 10 maanden geleden 10
    Het maakt niet uit, groot of klein, mijn zorg over de auto is hun zorg. Ze geven uitstekend service van de begin tot het eind!
    Beste Katrina,

    Dank je wel voor je feedback.
    Mooier kunnen wij het zelf niet zeggen; jouw zorg over je Mercedes-Benz is onze zorg.
    En zo is het!
    Tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Bas uit Zandvoort 10 maanden geleden 10
    Uiterst service gericht bedrijf.
    Vriendelijke medewerkers.
    Goede deskundige monteurs.
    Er wordt daadwerkelijk mee gedacht met de klant.

    Op een forse rekening kreeg ik toch de beloofde 15% korting.
    Geachte heer,

    Welkom bij ons bedrijf en dank u wel dat u voor ons gekozen heeft.

    Gelukkig konden wij onze reputatie van goede deskundige monteurs in combinatie met een uitstekende service waarmaken.
    Veel rijplezier met uw prachtige auto en heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    R. uit haarlem 11 maanden geleden 7
    opmerking, twee minpunten:
    1. het cabinelampje achterin was verwijderd (na overleg, is oke) maar de behuizing lag gewoon los op de achterbank, was niet teruggeplaatst.
    2. het is onduidelijk of na de wisseling naar de winterbanden de snelheidsmeter (goed) is aangepast ivm verschillende bandenmaat, de afwijking is ca. 10 km t.o.v. de navigatie.
    Geachte heer en mevrouw Kerkhoff,

    Bedankt voor uw feedback.
    In alle eerlijkheid schrokken wij een beetje van uw beoordeling want normaal gesproken bent u altijd zeer tevreden over onze service.

    Wij hebben u inmiddels telefonisch gesproken en gelukkig blijkt het deels om een misverstand te gaan. U wilde ons wel degelijk aanbevelen maar u heeft per ongeluk op "nee' gedrukt.

    U bent dit keer redelijk tevreden i.p.v. zeer tevreden omdat wij per abuis de behuizing van een binnenlicht niet hebben teruggeplaatst. Dit mag niet gebeuren en is inmiddels teruggekoppeld aan de werkplaats.

    V.w.b. uw 2e opmerking in uw geval zijn de mogelijkheden om uw snelheidsmeter aan te passen beperkt i.v.m. het grote verschil in omtrek van de winter- en zomer(offroad) banden. Wij zullen hier komende werkplaatsbezoek alsnog aandacht aan besteden. Heel graag tot dan.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Barbara van Dure uit Oegstgeest 11 maanden geleden 9
    Goed
    Geachte mevrouw Van Dure,

    Hartelijk bedankt voor uw feedback en mooie beoordeling.
    Heel graag tot een volgende keer. En veel rijplezier tot die tijd.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Gerald uit Heemstede 11 maanden geleden 10
    Ik ben nieuw bij Mercedes Millenaar. Grote beurt voor mijn Mercedes Cabrio was snel en goed gedaan. Deze garage maakt een heel goede indruk op mij
    Beste Gerard,

    Bedankt dat u voor ons heeft gekozen en dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons.

    Goed om te horen dat u onze service als top heeft ervaren, dat we u snel hebben kunnen helpen en dat u zich zeer welkom bij ons voelde. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Bouke uit Aerdenhout 11 maanden geleden 10
    Wederom goed geholpen met extra accessoires
    Cor Millenaar
    Fons uit Naaldwijk 11 maanden geleden 10
    Als vanouds goed geholpen.
    Cor Millenaar
    Paul uit De Bilt een jaar geleden 10
    Zie boven
    Geachte heer,

    Dank u wel voor uw mooie beoordeling.
    Een 10 went nooit en daar blijven we ook continu naar streven.
    Tot de volgende keer.

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Ebert uit Oostvoorne een jaar geleden 10
    Nemen tijdens de APK uitvoerig de tijd voor beantwoording van vraag omtrent onderhoud carrosserie.
    Geachte heer,

    Dank u wel voor uw feedback.
    Wij vinden het heel fijn dat u vragen stelt. Dat geeft ons de kans om onze kennis met u te delen en gezamenlijk te bepalen wat u verwacht van uw auto. Niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Lowi uit Amstelhoek een jaar geleden 10
    Cor Millenaar is een van de weinige Mercedes Benz partners die ik mijn wagens toevertrouw. Altijd correct en zoekende naar een passende oplossing.
    Beste Lowi,

    Dank je wel voor de 10!
    Fijn dat je hier weer de moeite voor neemt. Goed om te zien dat ook jij (met een meer dan gemiddelde technische kennis), jouw auto's iedere keer weer aan ons toevertrouwd. Heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Antoine uit Vlissingen een jaar geleden 10
    Zie hierboven
    Cor Millenaar
    Bouke uit Aerdenhout een jaar geleden 10
    Ik ben bij Cor Millenaar ter orientatie langs geweest en kreeg alle uitleg en advies over de G-Klasse. Na diverse contacten uiteindelijk een mooie G-klasse aangeschaft.

    Ik helemaal tevreden over de service!
    Beste Bouke,

    Ten eerste van harte gefeliciteerd met je mooie G-Klasse.
    Wij delen onze opgebouwde kennis en expertise van deze bijzondere auto's graag met onze relaties. Tevens is het voor ons heel belangrijk dat je een G-Klasse kiest, die het beste bij jou past. Want dan heb jij het meeste plezier van jouw auto en wij uiteindelijk ook.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Bouke uit Van der Weide een jaar geleden 10
    Ik kwam orienterend binnen voor een g-klasse, werd alle tijd genomen voor advies en informatie.

    Bedrijf met passie!
    Auto uitstekend afgeleverd!
    Geachte heer Van der Weide,

    Gefeliciteerd met de aanschaf van een G-Klasse.
    Goed om te horen dat er uitgebreid de tijd is genomen om u goed te informeren over uw aankoop. Dat is belangrijk voor ons. Evenals dat openheid en eerlijkheid de basis vormt in ons advies. Want wij hopen dat wij met u en uw G-Klasse een relatie aangaan voor langere tijd. Veel rijplezier en tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Hans uit ZEVENHUIZEN ZH een jaar geleden 10
    Scoren hoog op kennis wat betreft professioneel onderhoud.
    Iets wat bij de meeste dealers achter staat en erg veel verbeterd kan worden.
    Beste Hans,

    Wij zijn ontstaan vanuit onze passie voor techniek. Dit in tegenstelling tot de meeste autobedrijven waar verkoop de basis is. Dat resulteert automatisch in een grotere betrokkenheid en kennis van de techniek van de auto's.
    Goed om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt. Dank voor deze terugkoppeling en heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    edo scheffer uit hooffdorp een jaar geleden 9
    Servicebeurt latrn uitvoeren naar volle tevredenheid
    Geachte heer Scheffer,

    Bedankt voor uw feedback. Goed te horen dat alles naar volle tevredenheid is gegaan.
    Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Brookes uit Aalsmeer een jaar geleden 10
    In this case coming to collect my car at short notice due to me being ill
    Thanks for a great service , Miss Mercedes says thanks to!
    Dear Miss Mercedes,

    It was an honor to have you, Miss Mercedes with us.
    Thank you for choosing us again.
    For now enjoy your wonderful car and we really like to see you soon.

    Sincerely,

    Team Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    Peter uit Kudelstaart een jaar geleden 10
    Ik ben uitstekend en heel netjes geholpen.
    Beste Peter,

    Fijn dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen.
    En met een 10 maak je ons natuurlijk heel blij!
    Super dat je onze service zo hebt ervaren. Tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    Lowi uit Amstelhoek een jaar geleden 10
    Dit bezoek was nodig i.v.m. reparatie voor APK. Cor Millenaar staat voor de beste service en dan ook nog hartstikke snel.
    Beste Lowi,

    Altijd fijn om je bij ons te zien. Blij weer met deze positieve beoordeling van jou, als zeer gepassioneerde Mercedes-Benz liefhebber. Tot de volgende keer.

    Namens Team Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    Anita uit Mijdrecht een jaar geleden 10
    Ik ben hier snel geholpen door zeer vriendelijke medewerkers met goed technisch inzicht. Zeer professioneel bedrijf.
    Beste Anita,

    Een dikke 10!
    Dank je wel voor jouw beoordeling en de moeite om deze te schrijven.
    Mooi dat jij onze "passie voor techniek'' ook ervaren hebt. Wij zijn ontstaan vanuit de techniek en investeren hierin continue. En dat laten we ook graag zien in ons werk.

    Heel graag tot ziens.

    Namens Team Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    Frank uit VOORBURG een jaar geleden 8
    T
    Beste Frank,

    Dank je wel voor je beoordeling en de moeite om deze feedback te schrijven.
    Mooi dat je hebt gemerkt dat wij een ervaren team van technici hebben. Daar zijn wij ook best wel een beetje trots op. Want in deze tijd is het hebben van goede technici geen vanzelfsprekendheid.

    Dank voor je bezoek en tot ziens.

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    Katrina uit Amstelveen een jaar geleden 10
    Met binnen komst is er altijd een vrolijk groet, wordt er aandachtig geluisterd naar de vraag of probleem, en daarna aan de slag. De communicatie is uitstekend, wij worden gebeld als er iets bijzonder is of als de kosten gaan oplopen. Fijn is dat. Wij vertellen graag onze vrienden en kennison over Cor Millenaar Mercedes.
    Beste Katrina,

    Bedankt voor de mooie beoordeling. Wij vinden een warm en persoonlijk welkom erg belangrijk. Ook besteden wij veel aandacht aan onze communicatie.
    Hoe actiever wij luisteren naar een vraag of probleem, hoe beter en sneller wij deze kunnen beantwoorden | oplossen. Super dat je vrienden en kennissen over ons verteld. Ook zij zijn van harte welkom. Wij zitten op de grens van Aalsmeer/Amstelveen. Dus het is maar een klein stukje rijden.

    Met vriendelijke groet,

    Team Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    D. Werlemann uit Wilnis een jaar geleden 9
    De heer Moleman heeft mij goed geadviseerd en geholpen met de storing van de cabriokap. Het contact was aangenaam en behulpzaam.
    Geachte heer Werlemann,

    Bedankt voor uw compliment aan onze collega de heer Moleman. Uiteraard hebben wij dit aan hem terug gegeven. Hij vond het heel leuk om te horen. Heel graag tot een volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    T. Vink uit AMSTERDAM een jaar geleden 10
    Zeer vriendelijke werknemers. Goede communicatie. Geen onnodige reparaties.
    Geachte heer Vink,

    Bedankt voor uw positieve reactie. Wij zijn ook blij met u als relatie.
    Heel graag tot de volgende keer.

    Met vriendelijke groet,

    Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    A.A.J.P. de Hullu uit VLISSINGEN een jaar geleden 10
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    D.R. Weij uit AALSMEER een jaar geleden 6
    Ik heb slechte ervaring daar de eerst gerepareerd is terwijl ik daar geen opdracht voor had gegeven toen moest er ff 380 afgerekend worden was ik niet blij mee
    16-7-2019

    Geachte heer Weij,

    Fijn dat u bij ons langsgekomen bent. U heeft een gesprek gehad met ons After Sales Management waaruit bleek dat er een misverstand in de communicatie was.
    Goed om te vernemen dat u juist tevreden was over onze service en expertise.
    Wij zullen zorgen dat we de volgende keer wat duidelijker zijn in onze werkwijze.
    Inmiddels hebben wij een vervolgafspraak met u staan.

    Heel graag tot dan.

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar

    ----------------------------------------------------------------------------------------------------

    10-7-2019

    Geachte heer Weij,

    Wij begrijpen uit uw reactie dat u niet helemaal blij bent met hoe u bent geholpen. Wij willen u graag uitnodigen voor een gesprek. Wij zullen hierover contact met u opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    O. Dunn uit DE KWAKEL een jaar geleden 8
    Prima bedrijf, professioneel en sympathieke, vriendelijke medewerkers.
    Cor Millenaar
    R.P. Matthijssen uit AMSTERDAM een jaar geleden 9
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    A. Idoe uit Middelburg een jaar geleden 9
    Zeer goed
    Cor Millenaar
    M.E. Roos uit HOOFDDORP een jaar geleden 10
    Zeer vriendelijke ontvangst en naderhand uitvoerig ingelicht over de werkzaamheden, in overleg met de werkplaats de benodigde werkzaamheden laten uitvoeren. Of de prijs/kwaliteit okay is weet ik niet, heb ik geen verstand van vandaar de nvt, maar ga ervan uit dat dit net als de rest prima in orde is bij Cor Millenaar.
    Cor Millenaar
    F. Groen uit NAALDWIJK een jaar geleden 9
    Deskundig, vriendelijk en zeer servicegericht. Absoluut aan te raden.
    Cor Millenaar
    R. ten Hoeve uit NOORDEN een jaar geleden 8
    Zoals altijd prima . Alleen stond in de advertentie voor de vakantiecheck dat de auto ook gewassen zou worden dit was helaas niet gebeurd. Verder prima ontvangst en vakkundig personeel.
    Cor Millenaar
    A. Goosen uit HOOFDDORP een jaar geleden 8
    Van begin tot eind prima geholpen. Kreeg het stuurslot er niet meer vanaf. Auto is keurig opgehaald en na de diagnose dat het contactslot de veroorzaker was is deze vervangen en kreeg keurig een gewassen auto terug.
    Cor Millenaar
    H.J. Smit uit HOOFDDORP een jaar geleden 10
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    G. Pitscheider uit HEEMSTEDE een jaar geleden 10
    Voor het eerst daar geweest. Men heeft voor mij het Mercedes Me geactiveerd. Dat ging perfect en snel. Het bedrijf maakt een goede indruk op mij. Ik zal in de toekomst mijn auto daar voor onderhoud brengen.
    Cor Millenaar
    Lowi Lohuis uit AMSTELHOEK een jaar geleden 10
    Het beste Mercedes-Benz servicepunt van NL! We komen er nu al een paar jaar, altijd staan ze voor ons klaar en ook met een reparatie/servicebeurt is er uitmuntende nazorg. Er is voor ons geen andere Mercedes-Benz dealer.
    Cor Millenaar
    J. Kluft uit AALSMEER een jaar geleden 9
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    E. van der Wal uit OOSTVOORNE een jaar geleden 8
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    D. van Essen uit DE MEERN een jaar geleden 10
    {strDeze klant heeft alleen een score achtergelaten}.
    Cor Millenaar
    M. Appelboom uit AALSMEER een jaar geleden 10
    Prima service en heel klantgericht!! Ik kan hier heel snel terecht, geen weken wachten op een afspraak.
    Cor Millenaar
    J.G. van Andel uit AALSMEER een jaar geleden 8
    Normaal prima nu konden ze niets voor mij doen
    Cor Millenaar
    M. van der Horst uit KUDELSTAART een jaar geleden 7
    Sleuteldag SL Club
    Cor Millenaar
    P.T.M. Vink uit KUDELSTAART een jaar geleden 10
    Uitstekend
    Cor Millenaar
    Martin van der Klugt uit ALPHEN AAN DEN RIJN een jaar geleden 9
    iK VIND HET EEN VERADEMING OM MET ZULKE ENTHOUSIASTE MB FANS TE PRATEN EN TE ZIEN HOE OPLOSSEND ZE BEZIG ZIJN, MARCHEL BEDANKT
    Geachte heer Van der Klugt,

    Bedankt voor het achterlaten van deze fantastische beoordeling. Wij willen onze relaties ontzorgen daarom proberen wij zoveel mogelijk in oplossingen te denken. Mooi dat u dat ook zo ervaren heeft.
    Enthousiast zijn wij zeker maar dat komt mede door de leuke relaties die wij hebben. Wij hopen u snel weer te zien!

    Met vriendelijke groet,

    Namens Team Cor Millenaar
    Cor Millenaar
    S Keyer uit BEVERWIJK een jaar geleden 8
    8
    Cor Millenaar
     

    Waar bent u naar op zoek?